Recomandari
RECOMANDĂRI PENTRU SPEAKERI:

  • Toți vorbitorii trebuie să se înregistreze cu departamentul tehnic din sala de prezentare cu cel puțin 3 ore înainte de începerea sesiunii și mai devreme, dacă este posibil. În plus, sunteți încurajat să încărcați diapozitivele de prezentare cu o zi înainte de prezentarea programată.
  • Prezentările rămân proprietatea intelectuală a autorului și nu pot fi folosite fără permisiunea explicită.
  • Vă rugăm să veniți să sosiți prompt în sala de conferințe înainte de ora de începere programată.
  • Informați moderatorul cu privire la orice detalii specifice referitoare la munca dvs. și acordați-vă un moment pentru a vă familiariza cu proiectorul cu telecomandă, temporizatorul și microfonul.
  • Urmați cu strictețe instrucțiunile furnizate de moderator.

PRESENTAREA DATELOR:

Dacă intenționați să utilizați o prezentare PowerPoint sau orice altă aplicație bazată pe computer, vă rugăm să o aduceți pe un stick de memorie USB sau pe un hard disk extern și să o încărcați pe unul dintre computerele de conferință din sala de prezentare cu cel puțin 3 ore înainte de începe sesiunea.

Rețineți că computerele de conferință din sălile de sesiune sunt echipate cu cel puțin Office 2016.

Pentru prezentările care includ filme video în PowerPoint, este recomandabil să verificați compatibilitatea în sala de prezentare în care este programată prelegerea în timpul unei pauze de cafea sau de prânz înainte de sesiune, asigurându-vă că acest lucru este făcut cu cel puțin 3 ore înainte de începerea sesiunii. .

Alternativ, vă puteți furniza propriul laptop. În astfel de cazuri, confirmați că laptopul dvs. are o priză VGA pentru semnal extern și verificați-o mai întâi cu departamentul tehnic din sala de prezentare în care este programată prelegerea, în timpul pauzei de cafea sau de prânz înainte de sesiune, cu cel puțin 60 de minute înainte de începutul sesiunii.

Notă importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a utiliza prezentările MAC pe un computer compatibil cu PC, rețineți că trebuie să le pregătiți conform instrucțiunilor de mai jos, înainte de a le aduce la departamentul tehnic:

  • Salvați prezentarea, care a fost pregătită pe un Mac, ca o prezentare PowerPoint bazată pe PC.
  • Utilizați un font obișnuit, cum ar fi Arial, Times New Roman, Verdana etc. (fonturile speciale pot fi schimbate la un font implicit pe un computer bazat pe PowerPoint).
  • Inserați imagini ca fișiere JPG (și nu TIF, PNG sau PICT – aceste imagini nu vor fi vizibile pe un computer bazat pe PowerPoint).

Alternativ, puteți utiliza propriul computer laptop Macintosh. În astfel de cazuri, vă rugăm să informați operatorii din sala de ședințe în care se desfășoară prelegerea dvs. de îndată ce ajungeți, iar mai târziu la testare în timpul pauzei de cafea sau de prânz înainte de ședință, cu cel puțin 60 de minute înainte de începerea ședinței.

Vă recomandăm insistent să nu folosiți computere personale pentru prezentare. Vă rugăm să rețineți că timpul utilizat pentru conectarea computerului personal va fi dedus din timpul total de prezentare.

SPECIFICAȚII TEHNICE:

  • Vă rugăm să aduceți prezentarea pe următorul suport: stick USB portabil, hard disk extern.
  • Versiunile PowerPoint acceptate sunt începând cu 2016.
  • Salvați fișierele cu extensiile *. ppt sau *.pps, evitând utilizarea funcției pack&go. Asigurați-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate pe rafturi portabile separate.
  • Animațiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să fie organizate în același director.
  • Nu folosiți parole pentru fișiere.
  • Recomandăm utilizarea fonturilor comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă utilizați Power Point sau Keynote Mac, vă rugăm să exportați prezentarea ca *.ppt pentru Windows.

RECOMANDĂRI PENTRU MODERATORI:

Dragi colegi,
Comitetul științific al Conferinței își exprimă recunoștința pentru disponibilitatea dvs. de a modera una sau mai multe dintre sesiunile sale. Aveți un rol important în asigurarea succesului acestui eveniment și avem încredere că următoarele informațiile vor fi valoroase pentru dvs.

Înainte de sesiune:

  • Identificați Sala de Conferințe desemnată în care este programată să aibă loc sesiunea și asigurați-vă că ajungeți cu câteva minute înainte de începerea sesiunii.
  • La sosire, întâlniți-vă cu asistentul tehnic responsabil de cameră. În cazul oricăror probleme sau provocări, vă rugăm să nu ezitați să solicitați asistență de la asistentul tehnic pentru a rezolva orice problemă cu promptitudine.

În timpul sesiunii:

  • Reamintește-ți publicului să-și activeze telefoanele în modul silențios.
  • Începeți sesiunea la timp, chiar dacă participarea este scăzută.
  • Nu acceptați încălcări ale timpului de prezentare.

Anunțuri:

    • Filmarea sau fotografiarea neautorizată în timpul sesiunilor științifice este interzisă.
    • Anunțați modificările care au fost făcute de organizatori (în cazul în care există).
DESIGN YOUR TRAVEL SRL | str. Victor Babeş, nr. 3, biroul B, Cluj-Napoca, România | RO33853977, J12/3366/2014

Termeni si Conditii | Politica de confidentialitate